måndag 23 juni 2008

Hmmm....

Det har hänt så mycket sedan jag bloggade sist så jag vet inte riktigt var jag ska börja....

I torsdags kom kusse Emma, hennes kille Willy och hans syrra Louise på besök. De var här nere för att Willy hade köpt en ny bil.



Här är Willys bil..... som inte är så hel längre har jag hört?


Senare på kvällen tog mamma och kutade in i sängen så att hon bröt lilltån. Vi fick vara på akuten ända till ett på natten.



Midsommarafton! William, Linda och Jalle kommer på besök. Vi har picknick i Slätmossens naturpark till lunch. Jättemysigt. Senare på kvällen grillade vi.









Idag måndag har vi varit på BVC och tagit två hemska sprutor. Jag grät en stund och nu på eftermiddagen och ikväll har jag varit lite kinkig. Hoppas att det går över snart.



Jag vägdes och mättes också idag såklart. 5390 gram väger jag och är 59 centimeter lång. Jag har också börjat vända mig från rygg till sida.... så snart ska jag över på mage! :)


Inga kommentarer: