måndag 14 juli 2008

hos mia, jenny & stugan.

vi åkte till stan idag för att träffa mia och christopher, emma och ronja följde också med oss (:

här gosar jag med mia.

och här en den busiga christopher.

vi åkte till exponorr och kollade lite på sakerna dom sålde. det var inte så jättekul, så jag sov typ hela tiden ; ) hihi. vi träffade mormor och morfar där, så dom fick ta mig eftersom jag inte orkade med mamma ;) när dom andra var klara där åkte emma och ronja hem, men vi fortsatte till orrviken och hälsade på jenny, alva och nelly.

det här är jenny och nelly.

och här har vi sara och nelly.
den här söta flickan är nellys storasyster alva.


ännu senare for vi upp till stugan, det var en jobbig bilfärd tyckte jag, så jag skrek nästan hela vägen så dom skulle förstå att jag inte ville åka mer bil. men tillslut kom vi fram, det var jag, bästa kusinen emma, hennes kompis ronja och såklart mamma. mormor och morfar saknade mig så dom kom också.

här pratade jag med pappa som jag saknade massor, han saknade mig med.


här sitter jag och gosar med ronja, men man ser henne knappt för hennes hår var ivägen.

jag fick ligga i en jättemysig spjälsäng, där sov jag sköönt.

Inga kommentarer: