måndag 22 december 2008

En liten uppdatering.

När vi kom hem från Härnösand var Emmas kille och Viktorias syster här hos oss. Så då var det fullt hus kan man säga. Men de stannade inte så länge. Nu så har Emma och Viktoria också åkt hem. Innan de åkte hem var de massor av barnvakt till mig. Mamma hade ju hemtenta.

Lite duplo byggde vi!




Vi har köpt julgran som vi har pyntat. Såååå fin!



Åsså har jag hjälpt till att julstäda...




Mammas kompis Jeanette och min kompis Napoleon har varit här också. Mamma och Jeanette skulle plugga.... och vi hjälpte till. Lekte gjorde vi också såklart!




Vi har också varit på skogspromenad i Tyresta nationalpark med dem. Det var jättehärligt!




Jag har fått lasta paket under granen också....... sen var jag ju tvungen att klämma, känna och smaka lite på dem också. ;) (Julkulorna är åxå goda)




Åsså lite allmänt fina bilder på lilla jag....




1 kommentar:

Anonym sa...

oj vad mycke paket du har under den fina granen. hoppas mamma o pappa kommer ihåg att hänga upp din julstrumpa så du får öppna paket imorgonbitti.många julkramar o pussar från momma o moffa