torsdag 2 april 2009

Ankorna och lite sånt!

Hej på er! Visst har jag blivit flitig i mitt bloggande? Det är för att nu har mamma tid att hjälpa mig. Hon har lämnat in sitt examensarbete som hon har skrivit på så länge nu.

Hur som helst. Dagen började med att vi var till Slätmossens naturpark och matade ankorna. Sist jag var där var jag lite feg och stod bara och tittade. Idag ville jag klappa dem, men de sprang bara iväg....... förstår inte det jag. ;)



Lite fina blommor såg vi också på vägen.


På eftermiddagen strålande solen igen och vi var ute i trädgården och jobbade lite. När mamma inte såg passade jag på att smaka på både det ena och det andra.




Jag testade mina coola solglasögon också som jag fick i födelsedagspresent.


Nu är jag redo för solen i Jämtland nästa vecka! Puss & kram!

3 kommentarer:

Johannes sa...

Ojsan, Hejsan! Tänkte jag skulle lämna ett litet avtryck. Jag har varit utan internet i flera månader men fick nu möjlighet att gå in och kolla hur ni har det. Det verkar ju som att livet rullar på... Att vissa är så stora att de är uppe och kutar. Helt otroligt! Jag hoppas ni har det bra! //Johannes

Åsa sa...

Hallå hallå. Men gumman var du har blivit stor! Jag har inte varit inne på bloggen på ett tag. Men va härligt med vår det börjar komma här uppe i norr oxå. Hoppas vi ses till sommaren. Hälsa mamma och pappa! Kramar från Åsa

kusin emma. sa...

jag kan väl få i present ett litet blogginlägg på dig sötnos :D
PUSS & KRAAAM, saknar er! <3