torsdag 24 december 2009

Jul i Apsås

I går natt kom vi till Aspås, här ska vi fira jul!

tidig julklapp

Jag fick öppna en julklapp lite tidigare, som jag fick av momma & moffa

pi 384

Tidig julklapp

pi 392

Jag fick en tidig julklapp av farmor också, en prutt-bok

snow racer

Snow racer

pi 409

Dyna

pi 418 Kussarna fick tidiga julklappar åsså…

pi 423 …till och med Jocke var nöjd! ;)

pi 430 Band Hero i julklapp, lyxigt!

pi 436 Själv shredda jag gitarren fett, riff efter riff. Körde Bring me to life (Evanescence) på Expert+ mode, inga problem!

pi 439 Det gick liiiite sämre för mamma på trummorna… ;o)

Band Hero medelst dans

pi 444 Julstök i köket (aka. Före-bilden) Kolla in mommas nya frukthatt frexten…. ;)

pi 445 Oj, var det gratis buffé här? ;)

pi 456

Hubba hubba, och mums!

Nu kommer tomten!

pi 467 Jultomten har med sig paket!

pi 464 Lite rädd var jag nog allt, han hade ju inte rakat sig på ett tag och luktade whisky. Men det gick bra iaf! ;o)

pi 483

pi 484 Maja! Eller Mimmi! Eller Dockan! Tja, kärt barn…? =)

pi 492

boll

tjocka släkten, delar av 

doktor olivia?

pi 540

Emma får en dator! Eller inte… :-)

pi 562 Detta var den bästa julklappen! Ja, inte snöret alltså…

Inga kommentarer: