lördag 24 september 2011

Paradiset

Idag var vi ute på en kort vandring i Paradiset. Det var som himmelriket… Winking smile

Den här gången fick vi vara helt i fred, skönt! Vi slog upp vårt tält längs med Sameslingan, nära en eldstad där. Till middag fick vi köttbullar, vita bönor i tomatsås och sedan kolbullar! Mums!

När vi avslutat middagen packade vi in oss i tältet och tände en liten brasa där. Där värmde vi varm choklad och grillade marshmellows. Mums, igen! Och jag fick lördagsgodis också, tihi.

Tyvärr hade jag lite…ja, maginfluensa kanske? Så jag behövde gå på toaletten ganska ofta… Men det gick ganska bra iaf!

Sedan var det dags för frukost strax efter kl 6 (för då var jag tvungen att gå på toa).
Smile

Till frukost fick vi stekt fläsk, stekta ägg och kolbullar. En stadig skogshuggarfrukost med andra ord. Det hände en liten olycka också, så jag var tvungen att byta lite kläder… Smile

Hemgång sedan! Men vi kommer snart igen, det var jättebra i Paradiset!

IMG_1899

IMG_1905

IMG_1907

IMG_1911

IMG_1918

IMG_1920

IMG_1922

IMG_1924

IMG_1926