fredag 4 april 2008

Den stora Baddagen!

Äntligen fick jag bada igen! Förra gången var jag bara två dagar gammal, så det var inte kul. Pappa badade mig på sjukhuset, och jag skrek allt vad jag kunde! Men inte stoppade det honom... Den här gången badade mamma mig, och jag skrek inget alls!


Jag fick bada i vardagsrummet på bordet. Helt crazy!


Efteråt fick jag en varm handduk och håret borstades fin med borsten jag fått av farmor.


På kvällen drog pappa in till stan, till La Habana, för att fira min födelse med grabbarna. Han fick röka cigarr som de bjöd på. Han luktade inte särskilt gott när han kom hem... X-O (riktigt god mat, men riktigt dåligt utbud av cigarrer och öl)



2 kommentarer:

Anonym sa...

hon är verkligen det sötaste jag har sett!
massa pussar & kramar!

Anonym sa...

Va mysigt ni ser ut att ha, här är det strålande sol och jag ska ut på isen och fiska.