måndag 14 april 2008

Sista barmorskebesöket i S-tälje...?

Jag var hos barnmorskan och blev vägd och mätt. Numer väger jag 3480 g och är 50,5 cm lång. Annars har jag mest tagit det lugnt medan momma och mamma städat! Jag har iofs också dragit mitt strå till stacken, jag har bajsat i blöjorna! Det är ett skitjobb det! ;-)


Jag provade ankstjärten jag fick av farmor med och en klänning som mamma och moster hade när de var små.



Frexten, som ni märker, så har jag fått det finare här på webben. Min kusse Emma har fixat ny layout till sidan! Tack Emma! *kram*

2 kommentarer:

emmalinde sa...

det var så lite så! :D
det var jättekul!


puss på världens sötaste!
<3

Anonym sa...

Grattis Olivia på namnsdagen. Nu är Morfar och din mammas morbror Nutte på väg till dig. Dom startade från Östersund 06.40. Ha en bra dag, hela dagen. Birgitta