måndag 3 november 2008

Barnvakt

Nu har jag fått en barnvakt..... och två lekkamrater. Mamma har VFU nu så momma är här och har hand om mig på dagarna. Dessutom så är kusin Elina och tant Eve här också. De är här och har praktik på ett café inne på Haninge centrum. De kom i lördags kväll när jag låg och sov så jag träffade dem inte förrän igår morse. Det är så skönt att slippa mamma och pappa lite. ;)




Momma har köpt en fin mössa till mig.....


och idag har mamma slagit till och köpt ett fint hårband till mig! =)




3 kommentarer:

Anonym sa...

hej på er....gud va jag saknar er! förlåt för att jag inte hört av mig på så länge men det har varit lite körigt, det börjar kännas nu vill jag lova, börjar bli rätt slut.
Men tids nog ska det väl lugna sig även för mig??
Puss och Kram Tant Mia

Anonym sa...

Hallå vännen! himmel vad stor du börjar bli Olivia. Jag förstår att det är skönt att vara med momma nu när mamma har VFU. Går det bra för dig mamma Carina? Mina grabbar ska få ha farmor som hämtar och lämnar nästa vecka. Skönt med lite avlastning! vi Hörs. Kramar Åsa

Anonym sa...

hej sötnosar :) nu tycker jag att det är dags för lite uppdatering! det har ju hänt massor! :D

puss & kram bästa kusinen emma.