fredag 21 november 2008

Ja, vad ska man säga........:)

Här har det hänt grejer vill jag lova. Jag har blivit döpt! Olivia Anna heter jag. I Österhaninge kyrka var vi och det var en jättesnäll präst. Jag fick leka med vattnet. Se här.....





Mormor, morfar, moster, farmor, farbror Patrick, morbror Patric, Emma, Elina, Erika och Evelina var med.






Och sen hände det nåt mer..... mamma och pappa gifte sig! Så nu är de lagliga! :)





Efteråt åkte vi till Häringe slott för att äta middag och tårta. Det var jättemysigt och jag var vaken heeeeela tiden för att inte missa något!








Sedan somnade jag gott på vägen hem..... men väl hemma igen var det full fart. Dags att öppna presenter! Tack allihopa för alla fina presenter!





2 kommentarer:

Anonym sa...

Äntligen!!! Grattis!
Åh Olivia, gud du är ju så otroligt söt så man vill ju bara äta upp dig!!!

Puss!!

Anonym sa...

Grattis till dopet och giftermålet!
Ska nog se till att äta lite tårta för er skull... =)