söndag 3 augusti 2008

HoppsanHoppsan.....

......vad länge sen det var jag visade mig här. Det var inte bra alls har jag hört. Massor av skäll har jag fått. Förlåt! Jag lovar att jag ska bättra mig.

Vad har då hänt sen sist.....jo vi skickade hem Mia, Carmen och Christopher med tåget och Emma med flyget. Vi hade en härlig vecka tillsammans och det blev jättetomt när de for.






Några dagar senare fick vi besök av hela familjen Lindblå. Max, Hannes, Douglas, Åsa och Mattias. De stannade på vägen hem från Jönköping och sov över. Det var så länge sen vi träffades allihopa. Hoppas bara att de stannar längre nästa gång. Kram på er!




Pappa har börjat sin semester också! Härligt att han är hemma hela tiden så att jag slipper mamma lite. ;) Vi började semestern med att åka till Skåne och hälsa på farmor och farbror Patrick. Det var kuligt, men det var väldigt varmt där. Här kommer några bilder från resan.

På väg...

.......

Blöjbyte i det fria. :)


Nu ska jag sova i min nya säng för första gången.
Det är härligt att ligga på golvet! Jag kan förresten vända mig från rygg till mage nu!



Tyvärr fick vi inte fler bilder därifrån, vi filmade mest med videon. Jag lägger snart ut lite mera bilder. Kram till er alla.

Inga kommentarer: