måndag 4 augusti 2008

Måndagen den 4:e augusti........

.....har det hänt en massa grejer på. Först och främst så kom ju momma och moffa sent igår kväll. Momma var lite förkyld så henne fick jag inga pussar av. :(




Idag har pappa och morfar jobbat med det nya rummet hela långa dagen. De har varit jätteduktiga. Se här!







Mamma och momma har plockat fram en massa leksaker som jag har fått från moster och kussarna. Jätteskoj minsann.




Dessutom så har vi haft långväga finbesök. Jenny, Bengt, Alva, Nelly, Hugo och Moa har varit här över dagen. Det var jättekul att de äntligen kom förbi!







Åsså har jag såklart busat och lekt som vanligt. KramKram!





2 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh sötnos vad stor du blivit!

SAKNAR ER MASSOR!!!

Kram från en yransliten Mia

Anonym sa...

gud vad söt du är tjejen! :D
du har verkligen blivit stor sen jag var hos er!

jag saknar er, masssa pusssssssar
/ emma.