lördag 9 augusti 2008

Här har det hänt grejer!

Extrarummet är klart! Imorgon är nog mitt rum klart också för ikväll har moffa börjat tapetsera! Pappa håller på att fixa med altantaket också så att inte det rasar i vinter när all snö kommer! ;) Mamma har målat mina lister och det fick vi faktiskt med på bild. Annars är det ju mest hon som är duktig på att ta kort så att det finns något att visa här.... :)






Se så fin tapet jag har på mitt rum!



Som vanligt finns det ju en del fina bilder på mig också när jag bara latar mig och tittar på när de andra jobbar. KramKram.












2 kommentarer:

Anonym sa...

åh så fint det blir! jättefint faktiskt :)

och du är så söt olivia, jag vill bara komma ner till er nu och pussa på dig :)


massa pussar och kramar.

Anonym sa...

Men vad det händer saker nere i Handen. Vi måste nog komma ner igen i höst och titta på all fin renovering. Massvis med kramar Åsa med familj