lördag 10 maj 2008

Babygym

Nu verkar jag ha kommit igång riktigt med mitt bloggande. :) Andra gången idag!

Idag på shoppingturen inhandlades inte bara saker till grillning och trädgården utan jag fick också lite grejer. Ett babygym till exempel och en sångbok med en skiva till. Nu ska pappa lära sig lite sånger så att han kan sjunga för mig. ;)
Idag var det förresten solhatt som gällde när vi skulle ut och ränna.



Bäst att testa babygymet lite. Det verkar kul detta.


Pappa och mamma har ätit grillat. Rök som 17 gjorde det men väldans gott var det. Jag låg faktiskt och sov i vagnen medan de åt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

vad kul : D
det är bra att du har blivit en riktig bloggare :D hihi, skriv massa idag med :D pusssssss

Anonym sa...

vad mysigt ni hade det oxå, önskar jag var hos er hela tiden! : D
pusss sötnos <3