söndag 11 maj 2008

Värmebölja!

Idag har det varit över 26 grader i skuggan här! Otroligt. Men imorgon ska det visst bli kallt igen....
Jag har haft klänning på mig idag! Den fina som jag fick av Jörgen, Camilla och Alva.





Pappa har tvättat sin motorcykel och mamma har hållit på i trädgården som vanligt. Planteringarna som mina kussar gjorde har börjat växa nu. Vi har också planterat jordgubbar och hittat gräslök som vi har planterat om i rabatten. Jag låg och sov i garaget medans, där var det ganska svalt och skönt.


salladsockerärtor

gräslök och jordgubbar


Efter en lång och svettig dag har jag nu badat och ligger och sover i min vagga. Kram på er!

3 kommentarer:

Anonym sa...

vilken mysig dag! :)
vad kul att planterna har börjat växa : ) höhö.

sötnos <3

Anonym sa...

Vad fint ni har det! Själv påtar jag mest med kurslitteratur och inte i rabatten. =) Ska söderut första veckan i juni. Kan man svänga förbi?

Olivia 08 sa...

Det är klart att du ska svänga förbi Johannes, det vore jättekul! Det måste du helt enkelt säger mamma. ;)