tisdag 27 maj 2008

Mors dag.... och min 2-månaders dag!

Jag och pappa väckte mamma med tårta och kaffe på säng. Åsså fick hon en present av mig såklart. Ett fint smyckeskrin. Hon blev så glad. :)




Eftersom att det var så härligt väder gick vi på långpromenad och hade med oss fika. Vi gick till Rudan. Ett friluftsområde som ligger här i närheten. Där har vi aldrig varit förut.




Nu är det nästan sommar här så klänningarna har åkt fram! Denna har mamma köpt till mig!



Jag har provat den fina munkjackan med svampar på som jag fick av farmor när hon var här. Den är jättemysig. :)



Åsså lite andra bilder på mig såklart för att stilla allas begär. :) Nu börjar jag faktiskt tycka att det är lite roligt att ligga på golvet och kräla.











1 kommentar:

Anonym sa...

sötnos, du har ju blivit så himla stor ju! :)

och vilken söt klänning mammsen hade köpt till dig!

ring mig sötnos, det är ju så tråkigt på sjukhuset själv. <3