tisdag 20 maj 2008

En liten uppdatering.....

Farmor är här! Hon kom i torsdags med flyget. Hon hade med sig fina presenter till mig. Halsband, smyckeskrin och kläder. Tacktack! :) Hon hade också med sig mat till mamma och pappa och bilder från när pappa var liten. Farmor har hjälpt till med allt möjligt: Lekt med mig, promenerat med mig, lagat mat och påtat i trädgården.







Lite andra bilder har mamma naturligtvis hunnit med att ta också! :) Jag var förresten till barnläkaren i torsdags och hon sa att jag var helt normal. :) Jag vägde 4390 g och var 55,5 cm lång. Det ni! Jag växer så att det knakar!






Nu har jag vuxit in i den mjuka och fina pyjamasen jag fick från Thailand redan innan jag föddes. Man kan säga att jag fick den i julklapp när jag låg i mammas mage av momma och moffa som var i Thailand över julen.




Pappa tog och bakade en fin tårta till oss på lördagkvällen! Den var såååå god. Pappa är bäst!



Dags att bada!



Nu har mamma tagit bilder av bilder också! Hon är inte klok! Men hon vill visa vilka fina förstoringar det blev av mig och den fina fotomobilen som hänger under trappen!



Puss och kram till er alla från mig!

2 kommentarer:

Anonym sa...

ÅH,JAG VILL BARA ÄTA UPP DIG!
PUSS FRÅN MOSTER

Anonym sa...

Men vad go du är Olivia! Det är inte så konstigt med två underbara föräldrar :) Vi måste komma ner till er och gosa snart! Det är härligt att mamma tar så mycke bilder (hon som aldrig skulle blogga) ha ha! Det kommer du får äta upp Carina! Vi hörs snart!
Kramar Lindblå