onsdag 22 juli 2009

Budapest, dag 3

Sista dagen i Budapest! Alldeles för kort...men vi har hunnit massor i alla fall! Idag var vi i Városliget (Stadsparken), Hjältarnas torg och på Zoo! Det var jättekul!! Särskilt att titta på fiskarna och sälarna.
På kvällen var vi på släktmiddag. Mycket god mat, men mycket människor som ville klämma och känna på mig...huvva! Men de var rätt trevliga faktiskt. ;-)
Imorgon bär det av till Balaton!

Hjältarnas torg

Detta var någon sorts symbol på hur tiderna blivit bättre...eller något...

Time wheel, världens största timglas. Mycket rabalder då det upptäcktes att den inte fungerade... :)

Balázs och farbror Patrick på Hjältarnas torg.

Här ser jag en fisk. Den andra är moffa.

En muräna! Eller nåt sånt...


Film när jag tittar på fiskar.

En isbjörn som försöker chilla i värmen

Såhär chillade jag i värmen. Det fanns vattendimma på strategiska ställen som kylde ner en, om man ville.

Kändisar på släktmiddagen.

Släktingar på ena sidan bordet...

...och fler släktingar på andra sidan.

Vi hade inte råd att betala så jag ställde upp med lite städning!

Oj, hur hamnade jag här...?

Pappa hjälper mig med min spagetti Milano. *mums*

SÅKLART fick jag glass till efterrätt!

Inga kommentarer: